Ny klippt:)

hejsan.

sorry for typ jattedalig uppdatering..
men.. tranade i morse fran 6-8 och sen sa lamnade vi av Lillskiten pa hennes skola och jag hade en intervju med Gunilla, igentligem sa var det meningen att jag skulle till skolan men eftersom jag redan hade missat 2 lektioner pga intervjuven sa akte vi till Frederickburg istallet och at frulle pa Paneras.
akte oxa forbi ULTA's for en harklippning, den forsta efter typ 1 ar :S
blev faktiskt jattenojd och medans mammsen fick sitt har fixat sa vandrade jag och syster runt i butiken pa jakt efter nytt smink och sant.
jag kopte ett puder fran Maxfactor, och bebe ett automatsikt nagellack
eftersom jag pluggade imorse pa panera's sa har jag inte sa mkt laxor for ikvall(NAJS)
ska snart kila ivag till traningen i Dale City(Dale city sucks), men innan sa hamtar vi Jordan i Stafford

ajuste, igar sa var det skolfoto i skolan och jag har en kansla att det blev jattedaligt:'(, hhehe, aja det far man leva med.

nej nu ska jag sa hand om min blota hund som ligger vid mina fotter och slickar mina tar:D
hah


ska dock lagga i ljusa slingor i haret i helgen sa det blir blondare b cuz just nu sa ser det ut som om jag ar brunette,,, BLAA!
HEHE 
See Yah<33

Kommentarer
Namn: Mickis

Vaa fiiin fellie!! men oj va mörjårig du ser ut, jag tycker det passar skiit bra på dig!

miss you<3<3<3<3

2008-10-08 @ 20:09:16
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Namn: felicia

hehe tack, men nej jag gillar blont mera:p

ahah saknar dej som in i helvete<3333333333333333333333

2008-10-09 @ 01:52:47
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0