make a wish, i wish i had a pony!

hejsan sotnotar.
har precis kommit hem efter en javligt lang dag, ar jattetrott i kroppen och jag vill bara sovaaa.
skolan gick faktiskt jatte bra idag aven fast lunchen inte var den basta!
utan courtney och amanda hade jag nog inte klarat mej igenom dagen<3

traningen gick verkligen skiit, hatar den har ishallen, ingen javel kan flytta pa sej sa man far ingenting gjort, bea och mami var i MV i dag och sem sa att det var super dar!
sa just nu sa funderar vi pa att aka upp dit sa ofta som vi kan!
Mamma hade mote med stacey(managern) och pratade om det har och dem ska forsoka fixa det har!, under tiden sa satt jag och syster i bilden och hade trakigt.

nej nu sa ska jag ata och sen hoppa in i duschen sen sa blir det sangen min!


can't wait<3

see yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0