"Lysan Lampar?"

hejsan svejsan alla svennar:)
har precis pluggat klart och gjort alla mina laxor!

vaknade vid tio i sex och vandrade ner i morkret till skolbussen, skolan gick helt okej  och min bild larare kav mig nagra orhangen, eftersom hon hade markt att mina favvis orhangen hade gatt sonder sa kopte hon ett par liknande:-) hon ar underbart snall mot mig assa!
ahah, snackade med Kayla pa lunchen(hon ar en cheerleader) eftersom jag har funderat pa att prova ut for cheerleading:D 
hah njaae tror inte det va, hon sa att man behover gora bakatvolter och skit sa dar forsvann en drom:p AHHAH

Mami& Bebe hamtade mej efterskolan och vi korde raka vagen till Wawa for att kopta lite lunch/mellis , pa vagen dit sa fick jag ett samtal som fick mej pa daligt humor, men min Oreomint cookie fick mej pa batte humor:-)
 vi akte oxa till Wal-Mart innan traningen for att hamta upp vara fleecetrojor som vi ska ha pa tavlingarna har i USA
 
traningen gick valdigt bra men jag har lust att kvava alla smamanniskor pa isen som INTE aktar pa sej nar man aker program...

det star "Sweden" pa brostet

och "Felicia" pa ryggen:-)
see yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0