listan


1. Tre namn jag lyssnar till: 
Fellie, Felicia och Flisan

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

umhh, 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

att jag småäter ibland!

4. Detta är jag rädd för:

att dö! SCARY

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Musiken,isen och vannerna!

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Ata fisk,Sluta konstakningen och doda

7. Detta tycker jag om att göra:

Trana och va med kompisarna<3

8. Detta vill jag göra just nu:

SOVA

9. Bästa känslan:

att va på isen å bara va stolt för att man har gjort sitt bästa & hela publiken skriker så man får gåshund på hela kroppen.. den känslan är oövervinnerlig!(HEHE, freddies ord!)

10. Värsta känslan:

att va ensam, ledsen och sårad

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

ja du..
12. Är jag kär just nu?

japp:D

13. Jag vill gifta mig...

med ngn rolig och snall

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

bada me delfiner,(:D,) Aka jorden runt och ha en underbar familj

15. Min käraste ägodel:

mina kära skridskor

16. Något jag vill ha i present:

 laptop, och en Voyager!

17. Detta har jag på mig just nu:

Jeans, troja och cardigan

18. Favoritkläder:

tavlings drakten(a)

19. Favoritdjur:

ELEFANTEN!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

många olika..

21. Favoritlåtar just nu:

fall for you & just stand up

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Bild ar hlt klart bast och sen sist kmr nog Halsa

23. Stjärntecken:

OXE

24. En bok jag älskar:

Go ask alice

25. En film jag älskar:

?....?

26. Tv-program jag gillar:

Wizards of waverly place(a), Desperate Housewifes, Prison Break!

27. Favoritdoft:

D&G light blue

28. Detta äter jag gärna:

GLASS I STOOORA LASS

29. Dricker helst:

Vatten

30. Favoritgodis:

jadu..allt?

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Italien! och sen till sverige for att traffa alla vanner

32. Färg på mina ögon:

blå

33. Min längd:

164

34. Jag tror på:

mig själv saklart

35. Jag spelar:

musik från datan haha

36. Person jag beundrar:

min coach

37. Så här bor jag:

ett hus i USA

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

inga

39. Det här tänder mig:

jadu?..../
hur tänker du nu?

40. Det här gör mig avtänd:

sarsastiska idioter

41. Favoritfärg:

Gron

42. Favoritcitat:

"Fat people are harder to kidnap" hahha

43. En hemlighet jag vet:

om jag sager det sa ar de ju ingen hemlis langre!

44. Bästa present jag fått:

min lilla voffsing

45. Senast köpta skiva:

senaste kopta var val for ca 6 ar sen?1

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon kanske

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

tjocka benen och magen min

48. Udda förmåga/egenskap:

haha stoppa in handen bakom skulderbladet:p

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En elefant

50. Vad lyssnar du på just nu?

inget

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Skolan och jag ska till traningen

52. Var är dina föräldrar födda?

kalla sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

don't know

54. Vilken är din favoritrestaurang?

OLIVE GARDEN

55. När badade du i en pool senast?

somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

haha jaa i 1:an

57. Hur många barn vill du ha?

tvillingar

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hårdrock, verkligen hårdhårdrock!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

kan inte rosta

60. Vad har du för TV-kanaler?

Massor, för många

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja,

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

nej men skulle kunna göra d=)

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

USA

66. Har du en egen trädgård?

familjens

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

haha, ja kanske bjornbroder

68. Kan du alla orden i nationalsången?

ohhm nej

69. Badkar eller duschkabin?

badkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

HSM3 och Beverly Hills Chihuahua

71. Favoritpizza?

pepparoni& extra ost

72. Chips eller popcorn?

chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

inget!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

alldeles for ful

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

bebe å mami, pa cicis

78. Favoritchoklad?

Marabou kanske

79. När röstade du senast?

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Länge länge sedan...

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

JAPP!

82. Är du bra på matlagning?

inte direkt

83. Klarar du att tanka själv?

En bil eller? I så fall nää lr jo kanske

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej

87. Vad var det senaste du handlade?

hmm..

88. Har du kräkts offentligt?

Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

MONEY

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?

hahaha jaa

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

ojj da, mej sjalv kanske

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

jag kmr inte ihåg

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

inget alls

96. Vad har du i din väska?

Allt möjligt verkligen!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

lyssnar på musik

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag lever

99. Var hittade du den här listan?

freddies/felicias och systers blogg :P

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Tussen, sophie och erik


Kommentarer
Namn: soph

felicia säg inte att det är mig du menar :O hahah :)

2008-11-01 @ 20:11:01
Namn: sophie

felicia säg inte att det är mig du menar :O hahah :) ?? <3

2008-11-01 @ 20:11:53
Namn: Anonym

felicia säg inte att det är mig du menar :O hahah :) ?? <3

2008-11-01 @ 20:12:22
Namn: felicia

sophie det ar klart att det ar du jag menar:p hahaha

2008-11-03 @ 01:16:08
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0