Julmust&marabou:D

Tjena alla glada
sitter har vid datan medans jag slurpar i mej Julmust:D
kom hem for ett tag sen efter traning och en svang till IKEA, dar vi handlade massor av svenskt godis och mat, MUMS svensk mat ar bast!
kopte oxa en whiteboard som vi ska ha i rummet och sen sa blev det en svang till Nordstroms rack dar Bebe&jag kopte ett par ursota skor och jag lite smink.
nej nu ska jag ga och stada varan garderob och sen blir det garagets tur..
har ar lite shopping som jag har gjort pa sistonde, det mesta ar fran NY.
      
fran NY(inte linnet)                    
mina alskade vans! oxa fran NY.C

Jeans fran Levi's och Forever 21

tunikor fran Century 21 och vaska fran NY

Nya skor:D

julmust,Marabou och min kara mobil

nej nu ska jag aterga till mitt atande:D
see yah<33

Kommentarer
Namn: Nina B

Hejsan ....Ok hur har tävlingar gått för dig ? vilka placeringar har du fått ?Vad heter klubben du är med i?och har den någon hemsida ?har det varit jobbigt att ställa om sig från Sverige till att bo i USA? Tiden går fort så hur länge har du bott nu i USA?Ja nu är kl.00.00 hos dig men här är kl:21.05 & jag tittar på Stjärnor på Is....ha en bra dag och hälsa syrran & mamma

Kram Nina

2008-10-04 @ 21:08:10
Namn: Felicia

Hej:-)

jo tavlingarna har gatt valdigt bra, sist sa kom jag 6 av 14st i en tavling kallad Hershey, och jag tavlade i en av landets storsta tavling i Juli, klubben heter "Washington Figure skating club"(kommer inte ohag hemsidan:D)

har bott har i snart 10 manader (25 december)

ha det sa bra(dem halsar tillbaka)

kram

2008-10-04 @ 21:35:50
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: Ellen

Cool mobil! =)

2008-10-05 @ 14:40:15
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Namn: Sandra

visst var det kul, lite random sådär haha :) Men gud visste inte att du bodde där nu? Med din mamma allstå? Men fan va grymt! Åh Jag älskar US jobbade som Au pair där förra året bodde i Poconos i PA!

Hur trivs du där då?

=)





2008-10-05 @ 23:45:57
URL: http://sandrafogel.blogg.se/
Namn: Felicia

felicia du får skicka hem dendär telefonen till mig :)

hahah älskar dig

2008-10-11 @ 09:21:32
URL: http://felajjcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0