jag, valdsam?!

tjena
har precis gjort klar ngra laxor och nu sa sitter jag och bebe och tittar igenom kort fran manga ar tillbaka, hittade manga pa mej och anna:-) haha, hon alltid sa sot och sa kommer jag varsta pajasen och forstor bilden:p
forlat anna:p
men iaf, skolan gick bra men madde inte sa bra, hade varldens huvudvark och jag funderade pa att ga hem men ingen kunde komma och hamta mej, men men ,tog en tylenol efter skolan sen sa var det fit for fight:-)
traningen gick super,men hela kroppen var helt slo!
pratade oxa med Jordans pappa Gerard efter traningen, han ar den roligase killen som jag ngnsin traffat, otroligt bra humor!
 pa fredag sa blir  det football game med courtney och ngra andra(matt,josh,katie m.m)
ska bli jattekul:D

efter traningen sa stannade vi vid Giant och jag gick in pa petco medans dem var och handlade mat,  sjalv blev det mat till coco och schampoo till hundarna sa nu kommer Wrangler lukta som en brud:p
MOAHAHA.
sms:ade med Courtney, Amanda och Matt pa vagen hem sa nu blir det en dyr rakning pa den telefonen:p(Ooops)

ska snart ner och ata kycklingspaj till midag, STARVING, mums.

tittade pa flygbiljetter till Cali, langtar sa otoligt mkt, shopping centers 5 minuter ivag och stranden ca 9 minuter:0
omradet ar fantastiskt vackert!

ja, jag var ful nar jag var liten..

hahah, den fula ankungen, eller vad?!

see yah<33

Kommentarer
Namn: mamma

Du var o ar so otroligt sot Fellie....Kul, nu kommer su skammas for mitt inlagg..hehe

2008-10-02 @ 12:02:55
Namn: P

men guud vah sööt du e felicia :P sötastetjejen <33

2008-10-03 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0