i've got tears running out of my nose:D

tjena sverige
mami vackte mig precis och tankte att jag ska slanga in ett kort inlagg
sovmorgon blev det for mej idag eftersom jag somnade jattesent eftersom vi var tvugna att aka och hamta joel pa Dulles airport efter traningen.
traningen gick super, det var inte sa manga pa isen sa det var skont!
akte till potomac mills for att shoppa for att fordriva tiden medans vi vantade pa joel sa at vi pa Olive Gardeb, MUMS!
fick  med mej en stickad gra/brun tunika fran Nordstroms rck och en t-shirt fran A&F.

sa har ser min dag ut.
Idrott
Bild
Spanska
NO
Geografi prov
Engelska prov
Matte
traning
SOVA


nej nu maste jag kila.

see yah<33

Kommentarer
Namn: Nina B

Hej hoppas att din dag blir bra nu är ju kl:20.16 här och hos mig är det mörkt ute.Hur har du det i skolan är det stor skillnad mot den Svenska skolan?Längtar du inte till Sverige något eller är allt bättre i USA? Nå hur långt har du kommit i konståkningen ? vilka hopp klarar du nu ? Kram på dig// Nina

2008-10-23 @ 20:20:29
Namn: Felicia

hej!

min dag ahar varit toppen!, skolan har gatt jattebra men det ar inte sa mycket som ar annorlunda fran svenska skolan forutom att det ar strangare har.

konstakningen gar jattebra och jag star alla dubbelhopp, jobbar pa 2axel och sant:p

hoppas din dag har varit bra

kraam

2008-10-24 @ 02:05:32
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0