I'm gonna egg her house!!

HALLOJ
DÅLIGUPPTADERING....sorry för det men det är ändå ingen som läser min blogg:D
har precis ätit tortellinis framför datan där jag pluggade stenhårt *fniss* eller inte:p
 har ägnat dagen åt skolan och träningen, båda gick väldigt bra , stog jättemånga 2 lutzar och alla var i programmen! hah japp thats me.

iaf, snart är det helg tänkte jag säga men det är ju en lögn, har en hel himla vecka framför mej fullproppad med prov och inlämningar, BLÄÄ för skolan säger jag!

om nån vecka så Är vi ju inbjudna till ett halloween party eftersom halloween är superstort här så måste vi gå och vi MÅSTE ha några kostymer!, WTF?!  VAD SKA JAG SKA KLÄ UT MEJ TILL?! hahah aja sa jag har bestämmt att jag ska vara ett bi och CoCo ska vara ett minibi:p
hahha super sött!



MOAHAHHAHA

See yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0