I wanna smile bcuz i deserve 2!

tjena svenneland

har precis atit en delicious middag och sen dess sa har jag sms:at med mina sweethearts<3
traningen idag gick urbra, stod massa dubbeldubbel combinationer och jag och syster hoppade sida vid sida, heheh(axel,axel, Asshole??!)
roligaste traningen pa lange assa<3

pa morgon tarningen sa var et tre st olyckor ,en akte in i sargen och skarde upp lite av benet pa en kant och fick aka in till sjukhuset och sy, cami fick en kraftig hjarnskakning och ashley fick en spricka i handleden! hhaa tur att jag inte var dar i morse...

pa vagen hem sa fick vi ett samtal fran coach<3  rolig filur

skolan gick helt okej, somnade i tre klasser efter en somnlos helg:D
fick tbx ett prov fran NO:n och jag fick alla ratt:p hhihi inga laxor for en vecka!

nej nu maste jag lasa ut boken som jag ska lamna in imorron..

See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0