I only care about the money!

hej
jag och syster sitter och lyssnar pa jatte gamla latar fran lilla melodifestivalen:D
kom till skolan vid 9 och borjade med spanska sen sa segade sej hela skoldagen sej fram, 

traningen gick faktsiskt helt okej, kunde inte aka ett helt langprogram for dem javla tjocka personerna vagra flytta pa sej, men aja , ajuste, stora T var dar idag och jag och bea holl pa att garva ihjal oss, seriost hon   tror att hon ar bast PLUS sa hatar hon mig och bea, hon har igentligen ingen anledning till det,  B I T C H  , men hon har iaf inte akt pa ca 3 manader och sen idag sa kom hon helt plotsligt till ishallen och forsokte sig pa alla dubbel hopp(som hon aldrig kunnat:D) och Little T ba:What the heck is SHE doin here?!
HAHAHA fyfan vad jag skrattade!


akte raka vagen hem efter traningen och nu sa sitter jag har och ska igentligen plugga NO men jag fattar anda inte sa jag gav upp for ca 2 timmar sen, HAHAH bra dar felicia!
imorgon sa har jag 3 prov, ett pa alla 50 stater och ett i NO och sen sa blir det ju ackel matte!

nej nu sa maste jag sussa!

t-shirt fran A&F

Tunika fran nordstroms rack

see yah<33

Kommentarer
Namn: Anonym

är det svårt att hänga med i amerikanska skolan? du verkar ha så mycket läxor

2008-10-24 @ 09:51:07
Namn: matilda

tja! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-24 @ 10:00:28
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Namn: felicia

svar till Anonym:

nja inte sa svart, faktiskt lite slappare om jag ska saga sa:p men det ar mkt mer laxor an vad jag hade i sverige!

kram



2008-10-25 @ 00:38:55
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0