GODMORGON<33

godmorgon allihopa:)
mammsen väckte precis mej och syster , och nu så sitter jag nere i källaren och lyssnar på musik medan jag tittar på bea som är så duktig och gymmar!
hhaha, ner jag är för seg och sen så mår jag inte direkt 100 idag, har huvudvärk och mår illa så idag så fick jag stanna hemma...

ska snart uppför att äta frulle så jag tänkte slänga in ett litet tråkigt inlägg:p

åhh igår när vi var på tränigen så satt vi och pratade med Celenia och hon hade en ascool mobil! den hette Voyager och den är tuchscreen och en flip´phone!( VILL HA) :D

träningen igår gick iaf super och efteråt så gick jag,Bebe och mammsen på bio och såg HSM3, vafan jag grät som ett litet barn:p hhaha ja iaf ibland, lol
handlade oxå kostymer för partyt på lördag, haha jag ska vara halv god och halv ond, och bebe ska vara en liten bov, HAHAHAHAHAHAHAHA'


var tvungen att plugga i pausen..

Sarah Palin var på besök i Fredericksburg oxå

HAHA tittade igenom mina bilder från mobilen och jag hittade dem hära!

Felicia i Nacka ,

Mina fina skrillor:p

SAKNAR<333

HAHA, wuss på Stadium efter fem-kampen:)

See yah<33

Kommentarer
Namn: Anonym

ı mıss u to and mıss bea=) love u guys

2008-10-28 @ 16:25:48
Namn: felicia

i miss u soo much beril<33

2008-10-28 @ 18:40:18
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: Felicia

hhaha, fan vilken rumpa jag har :P usch :P



saknar dig gumman

2008-10-28 @ 19:52:31
URL: http://felajjcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0