Fy fan vad vi ar bra!!!

hejsan allihopa
sitter har och vantar pa att bea ska bli klar i duchen sa jag kan fa hoppa in!

dagen borjade med morgontraning, vilket gick otroligt bra aven fast mina ben var hur sloa som helst, men sa kan det juh ga, 
drog vidare till skolan dar jag hade spanska prov, och sen sa blev det traning i Dale City.

tro dej eller ej men ryssarna ar faktiskt snalla mot oss idag, iaf Roman, vet inte vad vi har gjort mot Tatiana men natt maste juh ha gatt snett:p
pa vagen till traningen sa hamtade vi upp Jordan och hon ar sa javla tyst men nar hon val kommer igang sa kan jag inte sluta gapskratta!! HAHAH, (its kinda wierd cuz everyone knows that he goes"THE OTHER WAY") HAHA sa himla skon kommentar.

hamnade pa Cici's sen och det blev varan middag, kom hem och syster och jag var saaa duktiga sa vi gick ner och GYMMADE! kan ni tro det:D hah

nej nu ar bebe lar sa hejsan svejsan allahopa<3

SNART SA KOMMER VI :-)

See yah<33

Kommentarer
Namn: Freddie

tack så mkt flisan! =)

saknar dig oxå stört mkt! hoppas verkligen att vi ses snart! <3<3

2008-10-30 @ 13:27:20
URL: http://freddisen.blogg.se/
Namn: Freddie

jaa då har jag väl 4 för klart att jag räknar me dig and your mom! =) SAKNAR ER!<3

2008-10-31 @ 10:01:58
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0