Bissiwesser:´)

halloj:)
har precis suttit och snackt med Beril som sitter på andra sidan jordklotet, saknar henne så otroligt mkt<3
har oxå tvättat coco som luktade skit efter att hon har simmat i dammen.

Syster väckte mig vid 12 och vi spelade lite kort och sen så drog vi till IKEA och köpte en bokhylla till mitt rum och sen så var vi ju tvugna att köpa lite svenskt godis för ikväll, jag och syster hade tänkt att titta på "the eye" igår kväll men jag däckde på soffan, men på nått sätt så vaknade jag upp i min egna säng?!
så ikväll blir det nog film , men hela dagen så har bea tjatat på både mej och mami att vi MÅSTE se Desperate housewifes som går på ABC family, hon tycker det verkar otroigt interessant eftersom det är 5 år fram i tiden då Gabrielle Solis är lite mullig;)

aja nej nu så ska jag gå och irritera mamma efter som jag har inget bättre för mej:!
 


See yah<33

Kommentarer
Namn: Ellen

Min dag har varit bra!

Har din? =)

2008-10-06 @ 15:20:53
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0