yrvaken:D

TJENA MORS
vaknade precis av både min och bebes telefon, hehe fick sms av Världens bästa amanda och Papi som ringde för att gtatta syster som fyller 16 år idag:))) GRATTIS BEBE
  tänkte lägga in en liten mobil lista:0


Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille

Vad står det i ditt femte sms?
NO JOKE.

Vem ringde dig senast?
Papi

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?

coco som sover med tungan ute:p

Vilket språk är din mobil på?

Engelska

Vad heter din ringsignal?
Vibrator
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
I MISS U HUN!

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
I LOVE YOU!! HEHE jadu

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
i could care less... Courtney
Vem är din 13:e kontakt?
Mamma

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
om jag kan vara min egna bästa vän, isåfall, JAA
Ogillar du nr 5?
Njaa...

Har du varit i hop med nr 1?
haha nej, !
Vad har din mobil för färg?
SVART

 

Nej nu ska jag försöka vara lite social med min syster

See yah<33


Kommentarer
Namn: Anonym

JAG SAKNAR DIG SYSTER ! <3

älskar dej alltid !

2008-11-09 @ 22:02:08
Namn: Anonym

haha de var från tussen :P

2008-11-09 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0