Trotter?

tjena tjena 

tankte kort beratta hur min dag sag ut:-)
vaknade vid halv sex och tog en snabb dusch, skolan var sa javla langtrakig, fick tbx 3 prov och alla var faktiskt ganska bra!
haha , mami och syster hamtade mej i skolan och dem hade snackat med min rektor(Mr.Parker) och nu ar det klart att jag kan aka till Cali utan att oroa mej over laxor och skit, dem ska satta upp ett litet program som jag jobba pa medans jag ar borta.
Somnade i bilen och vaknade vid....? sex kanske, mami lat mej sova i bilen for jag var helt slutkord!
Ingen skola blir det imorgon heller:-)
Ar ju val sa det blir skont, YEEY! 
pratade med en sjuk coach pa vagen hem, stackarn hon har tappat rosten...  :/
Nej nu sa ska jag hoppa in i mjukisar och sen sa blir det mat!

See yah<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0