Snart sa drar vi:D

har precis kommit ut ur duschen och det ar bara jag och syster uppe, hihi
ska snart ga och lagga mej sa jag far ngra timmars somn iaf, men vi haller pa att fixa och trixa med dem sista sakerna som ska med oss till Cali:)

skolan gick faktiskt valdigt bra idag:p kanske beror pa att jag bara gick fram tills 12 och sen sa hamtade mamsen upp mej vid lunch och vi korde raka vagen intill basen for att gora ett military id for mej, alla larare lastade pa med med massa laxor, FY SJUTTON vad jag kommer fa plugga hart assa:p
, akte oxa forbi basens affar och dar finns dem snyggaste coach vaskorna nagonsin! haha bebe fick en skitsnygg efter som hon fyller hela 16 ar pa sondag:)
at pa Kobe's oxa och dar fick bebe cheesecake med ljus  och kockarna sjong for henne och hon fick sin efterlangtade telefon! en LG Voyager.
SKA BLI MIN OXA EN DAG xD moahhaha

nej nu maste jag fa i ording pa mitt rum och speciellt min resvaska, jag kan saga att jag inte e den basta pa att packa:p
hehe

snart sa lyfter vi:D

see yah<33

Kommentarer
Namn: Freddie

gaaah I will be there! saaaaaaaknar er! <3<3<3

2008-11-08 @ 20:45:15
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0