Sjuk och minusgrader:'(

DALIG UPPDATERING! ledsen for det men jag har verkligen inte kannt for att blogga=/
usch, kanner mig verkligen jattedalig:'(, mami hamtade mej i skolan vid lunchtid i fredags, madde verkligen jatte daligt, sa ingen traning blev det for mej..
var verkligen inte battre igar och inte idag heller, jag har sovit hela natten(11-1) med en stor tjocktroja och mjukisbyxor eftersom det ar sa fruktansvart kallt i huset! BRRR
Imorgon sa blir det skola, kanner att jag maste ga eftersom jag bara har tva skoldar den har veckan pga THANKSGIVING:D YAY!, Pa onsdag sa blir det myskvall med Courtney , men annars sa ska jag bara softa:)
Vad ska ni gora?!
nej nu ska jag ner till koket och dricka Varm choklad med marshmarllows:p MUMS
sen sa blir det nog soffan for mej!

MMMMM:D

See Yah<33


Kommentarer
Namn: tussen

JAAG SAAKNAR DIIG!<3

ÄLSKAR DIIG ALLTID SYSTER:) <3



..Jag tkr oxå att du ska uppdatera mera!! :D <33

pusspuss

2008-11-24 @ 16:22:13
Namn: felicia

SAKNAR DEJ OXA!!!!! ALSKAR DEJ MEST!

ska du klaga? vafan jag har varit pa dej att skaffa en blogga aslange och sa klagar du pa mej?! ahah alskar dej tussen<33333

2008-11-24 @ 17:33:56
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: c

gott med varm choklad :)

2008-11-25 @ 18:50:58
URL: http://chricec.blogg.se/
Namn: tussen

haha , ja vet förlåt :(

men ja har (glömt) kan man säga ..+ att ja inte vet vad ja ska heta så ja du fattar :P

men du har ju en blogg så skriv oftare :P hihi.

ÄLSKAR DIIG BELLY!<3333

2008-12-09 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0