Little miss soon 2 be used 2 be

okej  jag ar typ jatte trott och har totalt bloggtorka sa jag varnar er, TRAKIGT INLAGG:D

HAHA:-)

vaknade i morse vid halv sex och var sa himla trott sa jag nastan somnade vid frukosten:p 

akte ivag till Mt Vernon och hade traning i 2 timmar! alskar isen och hela omgivningen plus att Shirley hughes var dar med sina akare som verkligen ar GRYMMA, en skitduktig 8-arig kines som gjorse 2lutz-2toeloop-2ogel?! haha skitgrym , Hayley var oxa dar och har aldrig sett en san snygg 2axel! men aja vi var ca 7 pa isen och sen andra timmen sa var det bara jag syster ochjordan sa da korde vi lite "Corbin moves" haha, men iaf traningen gick bra:D

kakade pa Paneras efter och sen sa drog vi hemmat, satt och tittade pa E!THS och fick veta lite saker om alla presidenters dottrar:p 

hehe, akte sedan vidare till nasta ishall, Fredericksburg och hor och hapna, Old Olga sa faktiskt HEJ! haha.

 

nu sa sitter jag har och lyssnar pa alla vinnarlatar fran idol samtidigt som jag funderar pa vad jag ska ha med mej till Cali:D im soooo excited!!!

 

 

see yah suckers<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0