Hemma:'(

hejsan.
kom precis hem efter en jattelang dag, landade i morse fran sex timmar pa flygplanet fran Jill och Bebe i San Diego:'(
Californien har varit helt underbart, och jag kan inte vanta tills jag aker tbx...
Traningen har varit her oslagbar och det kanns som om att jag har verkligen gatt framat under den har veckan jag har varit dar och tranat!,
 Alla var jattesnalla mot oss och dem verkade jatteglada att ha oss dar:D
var dar i en vecka och 2 dar, 
Lordagen spenderades mest vid vattnet, akte forst pa morgonen till Ishallen och tranade i 45 min. slog i svanskotan sa jag gar jtteroligt nu for det gor ont som attans! tror fan jag har fatt en spricka Ir natt.
 Katya var pa isen, hon ar 12 bast och gor 2axel,3salchow och 3toeloop och dem ar JATTEBRA! helt sjukt.
akte sen till krigsfartyget Midway , som nu ar ett museeum  gick runt dar och fick se hur alla soldater lede och sa, kanske coolt var det 
,akte vidare till Coronado island och at pa La salsa, runt om kring en sa var dej Jattestora och vackra hus precis vid the pacific ocean! fasen vilken utsikt!,  gick runt pa stan lite ochh sen sa var det dags att aka till San Diegos flygplats for mitt flyg hem till kalla Virginia:'(
kommer sakna alla dar borta! Spec. Julie och #######:'(
nar vi val kom dit sa fick jag inte aka ensam for att jag ar under 14 sa vi fick betala 100 dollar
och jill och syster fick folja med mej anda in till gaten och dar sa satt vi i tre timmar och laste tiding efter tidning!\
Antligen sa borjade dem boarda, och jag ville absolut inte aka, men iaf flyget hem gick bra och blev saklart JATTEGLAD nar KICKI och mamma stog vid gaten och vantade pa mej!!!!!

Akte till Potomac Mills , shoppade lite julklappar till mina nara och kara hemma i sverige, och ett par nya jeans fran AE blev det till mej oxa:)
 nej nu maste jag faktiskt ga och packa upp min vaska, kanske e bra att veta vad man ska ha pa sej imorron och vilka saker man behover eller hur:p

Tranade vi pa lordagar

pa vag till gymmet

badar i pacific ocean!

Jill

Inget utan dej<3

Jill&jag at tha beach

Dyker i poolen, sista kvallen i San Diego

syster

jag och varldens sotaste hund, Abby

syster&jag pa Midway

Deltas nya skyltdocka?!

puss puss
see yah<33

Kommentarer
Namn: tussen

åhh , jag saknar diig så det gör ont :(

inget är som vanligt utan dig!

JAG ÄLSKAR DIIG !

2008-11-17 @ 14:46:29
Namn: felicia

AWW jag saknar dej oxa!!! kom hit for i helvete:'(

trakigt att kicki kom utan dej och freddie<333

ALSKAR DEJ MEST TUSSEN!

2008-11-18 @ 03:04:01
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: anonym

härliga bilder! :D

2008-12-02 @ 20:32:54
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0