CALIFORNIA:-)

hejsan!
ar verkligen pa toppen humor, vet inte riktigt varfor, menmen

jag och syster har precis kommit upp fran varat lilla gym nere i kallaren dar vi korde garnet:p
haha, ar heltslut i kroppen men jag behovde verkligen det!

det har varit prison break marathon idag sa jag har varit fastklistrad framfor tv:n, men annars sa har jag inte gjort ngt i helgen, jag och syster har mest slappat och tittat pa skrack filmer:D
hah holl pa att kissa pa mej i gar kvall nar vi sag "The prom night" men jag rekommenderar den iaf:-)

pratade med coach idag och ja kan verkligen inte vanta tills vi aker till Cali, vilket formodligen blir pa torsdag!!! yeey vill dit nuuuuuu
det som kommer vara roligast ar att fa trana med Varldsakare som Evan Lysacek, Bebe Liang, Mao Asada och Mirai Nagasu:-)
sa spannande!

nej nu sa ska jag ga ner och ata middag sa
Bye Bye!
                                                                                 
Evan Lysacek                                                   Bebe Liang

        
Mirai Nagasu                                               Mao Asada


Nej nu ropar maten
See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0