YF Academy

har precis kommit hem efter en jatte lang dag.
Bebe vackte mej vid 11 och vi gjorde i ording oss, en timma senare sa kom mami hem och hamtade upp oss och sa far vi ivag till varat lilla hemliga uppdrag:p
Eftersom all var ute och julhandlade idag sa var de asmkt trafik + olyckor=/
kom dit vid tva tiden och det var verkligenen jatte haftig upplevelse! var dock ganska nervos men det gick bra anda, far se om jag ska tbx imorgon
skulle igentligen till tysons corner for shopping efter men det var kaos vid parkerings huset och det var fullt med poliser sa vi drog vidare till potomac mills, dar jag och bebe kopte vara tunikor/klanningar for jul och nyar:D
sen sa blev det ju saklart en runda pa TJMAXX dar vi kopte en julklapp till LT och sen sa kopte jag och syster en varsin pase med Lindt chocolate:D
sa nu sitter vi pa kontoret och myser medans mami och joel sitter och tittar pa Transformers

 
Min nyars klanning:D
see yah<33

Kommentarer
Namn: tussen

min älskade lilla fellie, jag saknar diig duundermycket!:(

älskar diig föralltid!<3

2008-12-14 @ 16:11:49
Namn: Bea

Du har fått en award av mig, kom och hämta den på min blogg :)

2008-12-19 @ 03:36:57
URL: http://beaa.blogg.se/
Namn: Diana

Fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

2008-12-19 @ 16:31:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0