we are wii addicted

jag och syster vaknade vid tio och borjade spela wii direkt at en asgod julfrukost och sen dess sa har vi spelat wii, hahah wii addicted eller vad?
fick precis ett sms fran beril som sa: Merry xmas luv and kisses!
aww i miss her soo!

idag sa ska vi nog inte gora sa mkt, haha mest spela wii och leka med min nya laptop:D
YAY! imorgon sa blir det traning och efter det sa blir det forhoppningsvis en shopping runda i spotsylvania mall eftersom jag har VS giftcards,Aeropostale giftcard och massa andra roliga grejjor:p
hehe
Ajuste jag skulle ju lagga ut bilder pa mina julklappar


coco sover med sin nya troja som hon fick fran LT

presentkort pa VS fran Jordan, i en jattefin liten lada:p

min nya mjukis drakt fran VS

Pink on da butt

GIVE LOVE PINK


Hmm vad kan det vara?

underklader fran Vs och en tranings topp

haha t=shirt fran joels brorsa, hah im still greater than him!!
\
deos,bodylotion,harspray och lappglans fran lancome

mina efterlangtade bungapads

MIN LAPTOP!!!

GISSA OM JAG AR GLAD?!

rosa linne fran A&F & ett linne fran VS

presentkort

coach planbok fran syster
nej nu ar det min tur att spela sa SEE YAH<33

haahh glomde den viktigaste presenten

Wii:D
     
Och massa spel till den!

Kommentarer
Namn: gissa vem ? haha

Fiina saker du fick gumman!

försöker fortfarande komma på vad ja ska heta men innan midnatt har ja nog kommit på de ska du se :P hihi.

SAAKNAR & ÄLSKAR DIIG SOM BARA DEN!<3<3<3<3

2008-12-25 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0