snö

OOPS! glomde totalt bort att jag kanske ska skriva lite i bloggen lr vad tkr ni?! ahah sorry!
Iaf min vecka har varit BUSY! massor med prov och inlamningar, traning plus att vi tror att min lilla Coco ar gradvid:S
AWW SMA COCO PUPPIES<33

Idag sa har jag softat , legat i soffan med mjukis byxor och en stor tjocktroja pa hela dagen medans det snoade ute! KAN NI FATTA D??
Det var HSM marathon pa kvallen sa jag och syster har suttit bankade framfor tvn med nybakade kanelbullar ! YUM
nu sa sitter bebe och gor en jul design till mej sa det ar bast att vara snall Ir hur?!
Har inga planer for imorgon, jag och basta van tankte aka och shoppa imorron, for jag har inte kopt NARA julklappar an(forutom tussens<3) sa nu e det speedy gonzales!
NEJ NU BLIR DET CRAZY TAXI!
YAY!



MERRY XMAS BABY!

See Yah<33

Kommentarer
Namn: tussen

heeeeej igen :D

blogga oftare :P

saaaaknar diig <33

2008-12-07 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0