Tranings dags

jag och syster sitter utanfor ishallen i bilen och ska snart trana, fyfasiken vad jag har ont i armarna, haha men jag antar att du va ratt freddie,bara fortsatt sahar sa kommer jag fa varsta arm musklerna! haha
ont i huvudet har jag ocksa men det ar bara att poppa nagra piller sa ar jag good to go inom nagra minuter:p

efter traningen sa skulle vi akt till Best Buy men det ar san trafik sa det blir nog bara en trip till Wal-Mart for datafodral.

hur har eran dag varit?

haha jag antar att jag hade det kul i garkvall :)
See yah<33

Kommentarer
Namn: T

haha, aa fan va kul vi hade :P

älskar dig som bara den!!<3

2008-12-27 @ 00:40:48
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0