lange sen.

kom precis hem fran ishallen, var dar vid halv fem och borjade satta pa mej grillorna nastan direkt, hah var faktiskt ganska nervos,  det var forfan juh bara en julshow inte en tavling! ahaha, floppade en gang plus en step out:S hhhaha, men Ileana och Lauri stog och peppade mej bakom kulisserna precis innan mitt ak sa jag fick lite sjalvfortroende iaf:p

akte till middag med Jordans och Taylors familj pa Carrabas efterat, hade det jatteroligt:D
nu sa ska jag nog ga ner och ta hand om min lilla valp som opererades igar.. stackarnligger bara och sover hela dagarna, antar att morfinet har kickat in:)

sister, tjockiz jag och LT

sis och miffot:p
see yah<33

Kommentarer
Namn: Anonym

jätte söta!! <33

saknar er som fan.. :(

2008-12-21 @ 22:55:41
Namn: tussen

hihi, de var från tussen såklart :P <333

2008-12-21 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0