JIPPI!

YEEEY!
OMG tror aldrig att jag har varit sahar glad i hela mitt liv!
har precis pratat med Freddie och Tussen<33 vilket gjorde min kvall annu battre plus att vi oppnade alla julklappar idag , trodde att vi skulle fira imorgon men det blev idag:p
Jag och tussen slog vad, eftersom hon alltid klagar pa att jag aldrig uppdaterar och jag tjatar pa att hon ska skaffa blogg sa ska hon skaffa blogg imorron och jag ska blogga VARJE DAG!!
Oppnade vara strumpor och familje pressenterna pa morgonen vilket var ett Nintendo Wii, och sen sa fick jag nya bungapads, och ett lancome lappglans
akte over till J och M dar vi fick varsit presentkort pa Aeropostale :D
det har fick jag nu pa kvallen:

Underklader fran VS
Massa bodylotions och deodorants
LAPTOP!!!
Mjukisdrakt fran VS
tranings toppar
linnen fran VS & Abercrombie
coach planbok
spel till nintendo wii( ett konstaknings spel)
presentkort fran american express(kan andvandas overallt)
leggings fran DKNY
presentkort fran ULTA
presentkort for Tropical smoothie
Present kort till Victorias sectret
1250:-kr

Plus sa gav bebe mig hennes gamla kamera eftersom hon fick en ny idag!


det var allt, hoppas alla hade en lika bra jul som jag har haft!

Ska lagga ut bilder pa mina julklappar senare, sa far ni se:p
SEE YAH<33


Kommentarer
Namn: Freddie

ååh flisan va söt du är! d va verkligen såå kul att prata me dig oxå! saknar dig! love you<3<3

2008-12-25 @ 13:14:09
URL: http://freddisen.blogg.se/
Namn: tussen

ååh, min lilla vän :P de var superkul att prata med dig och de gör mig glaad :D saknar dej dock vääldigt mkt.. :( men vi ses snaaart (A)(:



hihi, blir skoj att läsa din blogg VARJE dag nu :D men ja vet fan inte ens vad ja ska heta .. :/ men ja får helt enkelt komma på något :P hih.

puss på dig min lilla sockerbit<333

2008-12-25 @ 14:21:22
Namn: felicia

saknar dej mest tussen<33

klart vi ses, forhoppningsvis innan februari:p

VARJE dag blir det om du skaffar blogg loch det ar bast att du gor:D

alskar dej!

2008-12-25 @ 16:24:45
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0