Tjena:)

Hello peoples 
har precis kommit hem  morgontraningen som gick sadar hade varldens huvudvark sa jag fick ga av 15 minuter tidigare:(
 jag och syster vaknade vid halv fem igen och efter ca 4ochenhalv timmas somn, men vi pallrade oss ivag och var lite smatt flummiga:-)

Efter traningen sa akte vi forbi min skola for att hamta mitt schema,supply list och mina otroligt sexiga idrotts klader:0
Ska snart tillbaks till traningen och da kommer Jills turkiska akare Burrell vara dar:D kan inte vanta, ska bli saa kul:)


haha storlek Small, men snarare large ,hahah visst e dom snygga:-)(NOT)

see yah<33

Kommentarer
Namn: tussen

haha aa dom vah jätte snygga :P

åååh , vah ja saaaknar deeej !! <3333

2008-08-14 @ 22:14:55
Namn: felicia

hah tack tussen:p

saknar dej meed gmn<33

2008-08-15 @ 01:36:48
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0