The house Bunny

hejsan. lessen for jattedalig uppdatering men har borjat skolan, och hade verkligen en jattedalig dag i gar men nu ar jag tillbax:-)
idag sa vaknade jag vid kvart i sex och gick till skolbussen, somnade med ipoden pa sa nu har jag en lat pa hjarnan!(TYPISKT)
mammsen och Beril hamtade mej i skolan medans bebe sov i bilen, vi drog en svang till Tropical Smoothie, MUMSENS:P
tranade i tva timmar med generalen, och det gick sadar. akte till wal-mart for mer grejjor till skolan, gjorde massor av laxor nar vi kom hem och nu sa har vi precis atit grillspett

Tropical Smoothie besok
vad ska man ha muggen till om man bara kan gora sahar?!

:-)

i sondags sa tranade vi i ungefar 45 minuter, jag och Beril var jattetrotta i kroppen sa vi hoppade lite och sen sa gick vi av, 
vi akte till Wal-mart for att kopa mina skolgrejjor tills imorgon:'(

och sen sa drog vi till poolen:)))))
blev jattebrun(for att vara mej) tack vare Hawaiian Tropic!!, vi lag dar i nagra timmar sen akte vi till bio och sag The House Bunny:0
den var verkligen jatterolig


`

<33

vid poolen

Sommar&sol

Coco hittade ett ben?!

puss pa dej<3

vafan Beril nar sak du dusha egentligen:D

och Coco krasha i omkladningsrummet

see yah<33



Kommentarer
Namn: Elinor

Bor du i USA?

2008-09-01 @ 16:59:54
URL: http://santippa.blogg.se/
Namn: felicia

svar till Elinor: jag bor i USA, jag flyttade hit i December 2007:-)

2008-09-01 @ 17:24:20
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0