Shopping:)

hejsan 
ledsen att jag inte bloggade igar men publishme funkade inte men har ar inlagget fran igar...

 vi motte upp Jordan och Beril vid Curtis memorial park och vi var vid poolen i 4 timmar, jatteskoont och varmt. hhaha Beril  har lart sig att saga käften fy fan:D
sen sa akte vi till TJ maxx och shoppade ,handlade lite mat pa shoppers, slappte av Jordan och sen sa drog vi hemmat:)

imorgon sa ska vi upp tidigt for vi ska med mami till test och sen sa ska vi och SHOPPA:D


Bebe, jag, Beril och Jordan

i poolen:)jordan,bebe,beril och jag
    
beril i gar kvall:D

idag sa vaknade vi vid kvart i sex for att folja med mammsen in till maryland dar hennes akare skulle testa;
sa vi satt i ishallen i ungefar 2 timmar medans Beril larde oss turkiska: meraba, nasilsin(hej hur mar du) :-)
sen sa akte vid med Jill,Beril,Mamma,Bebe,Jordan och hennes familj till corners bakery for lite frukost, jattemysigt, 

efter det sa akte vid till en stor shoppingmall, dar vi shoppade loss pa A&F,American Eagle,VS,Hollister och vi at pa California pizza kitchen, jattegott



Beril&Bebe

Beril lar mig turkiska och jag lar henne svenska:-)

Jordan&Beril



och har ar vad jag kopte idag:-)


see yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0