Ny drakt

hejsan hoppsan :D

har inte gjort sa mkt idag, gick upp tidigt for sista gangen den har veckan:), var lite trott men det gick iaf bra pa traningarna, 

efter traningen sa tittade jag pa Beril's gamla drakter(SUPERFINA) och Jill och mammsen tyckte att jag skulle kopa en lila som Beril bara har andvant 1 gang, sa en ny drakt blev det idag, sen sa akte vi hem och jag och bebe sov en stund och sen sa spelade vi Crazy Taxi, haha fick 59000 som hogst:-(
sen drog vi ivag till Dale City, och vi sag fram emot att  traffa Greg men han var inte dar:'(

stog alla 2flip som jag gjorde , ahha har inte gjort det pa jattelange,:D
Jill gav mej nagra musiker for mej att lyssna pa , ska fa nytt langa och jag ser frametom att fa ha en catsuite:) wiee har alltid velat ha det till nagot av mina program, den ska nog vara helt svart och sen sa ska det se ut som en svirvel som kommer upp pa mitt ben och upp pa brostet, svirveln ska  vara i blaa stenar:0

men men har ar iaf drakten som jag kopte fran Beril :-)




see yah<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0