hey smartie pants!

tjalla!

idag sa fick vi sova anda tills klockan sju... lange va?! sen sa akte vi till piney orchard i Maryland for mitt test :-)

jag var skitnervos innan mina "moves" sa jag var verkligen pa gransen, men jag klarade dem vilket betyder att jag kunde fa testa freestylen, i freestylen sa akte jag mitt langa 


det gick ganska bra men gjorde step-out pa toeloopen sa den fick jag gora om(HAHAH) men dom var jattesnalla mot mej sa jag klarade testet vilket betyder att jag kan aka till regionals,wiee
efter testet sa skulle vi egentigen aka till en tjej som gor tavlingsdrakter , en till Beril och en tranings catsuit till mej men hon var fullbokad sa vi akte hem, men pa hemvagen sa blev det ett lunch stopp pa Fem pojkar saklart:0

aja har ar lite bilder fran idag


jag pa uppvarmningen

Bebe&Beril<33

Beril

Jag,Jill,Beril och Bebe

snyggingarna goes CRAZY:-)

Fleur pose:D

Hotties<33

see yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0