hej<33

sitter har hemma pa kontoret och sma ater lite choklad som jag har kvar fran hershey, mm jattegott
ar igentligen helt slut men jag orkar inte lagga mig ner och sova en stund ,men eftersom mamma haller pa och tjatar hela tiden sa kanske det blir en liten powernap...fast forst sa ar det ju OS som galler:D

imorgon sa maste jag till skolan en snabbis for att hamta upp mitt schema och skollistan, sen bar det val av till Wal-Mart, mamma vill egentligen aka till poolen mellan traningarna imorron men jag vet inte..
 .kommer inte ha eftermiddagstraning med Jill imorron for Jills turkiska akare Burrell kommer da sa vi far se om det blir en liten svang till poolen iaf.

see yah <33

Kommentarer
Namn: sara

vilken skola går du i ?

2008-08-12 @ 17:31:21
Namn: Flisan

Sara: i sverige gick jag i stavsborgsskolan och i USA gar jag i cedar lee middleschool.

2008-08-12 @ 19:09:05
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0