Have a pink day!

hejsan allihopa, (dom fa som laser min blogg)

DALIG UPPDATERNG! jag vet men har verkligen i inte haft tid, skolan borjade i mandags och jag vill bara ha lov, men jag har iallafall imorgon ledigt efter som det ar Labor day(ingen aning om vad det ar)

det har inte hant sa mkt den har veckan, har mest tranat och gjort laxor...

igar sa vaknade jag av att Coco stog i vardagsrummet vid kvart i nio och skallde, sa henne forsokte jag fa tyst pa , gick och ka mej i sangen igen men jag kunde inte somna for jag hade min kara syster som snarkade i mitt ora, Beril kom och hoppade isangen 1.5 timma senare och under tiden sa skot Joel en rav som gick pa tomten och var jattesjuk, typ rabies och scabb 
sen,sa vi akte ivag till Toyota i stafford, lamnade in bilen och gick och shoppa, at lunch pa Chili's och sen sa drog vi hemmat

vaknade i morse vid halv 10 och kakade frulle och sen sa tranade jag i ca 1.5 timme, var verkligen jattetrott i kroppen, efter traningen sa tog vi en glass pa Maggie MOO, MUMS!

och nu sa e jag hemma.....
ajuste for nan timma sen sa ringde telen men bade jag och bea far for sloa for att resa oss upp for att svara men tillslut sa sprang jag ner men jag hann inte svara, gissa vem det var som ringde?, jo sjalvaste John McCain!!!!
fyfan vad jag e sur nu, varfor mase jag alltid vara sa javla lat?!!


Beril och jag...

Alsklingen min<33


syster yster och jag

vi tog en break pa parkeringen

 jag underhaller mej sjalv med barnmenyn pa Chili's:-)


colaberoende....
det var det

see yah<33


Kommentarer
Namn: tussen

det låter kul :) uppdatera mer :P

´haha lite kul att ingen orkade svara när han ringde :P

saaaaknardeej felli! <333333333 pussåkram !

2008-09-01 @ 15:05:59
Namn: felicia

saknar dej mest!!!

<33333

pussilusss

2008-09-01 @ 16:50:14
Namn: amanda

åker du konståkning?

2008-09-01 @ 16:53:59
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Namn: felicia

svar till amanda: ja jag aker konstakning:-)

2008-09-01 @ 17:22:58
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: beril

ı just mıss u a lot:( ı am lookıng urs pıcture everday:( ı saw your convers they are so cute lıke u:=) ı mıss u and kıss u a lot.one thınk ı sad u me and bıa @ calıfornıa=)P

2008-09-18 @ 00:13:50
Namn: Felicia

i miss u 2 Beril, hehe thank you, us in CA it cant get better, right?!

oh yeah we went to Dale city 2day and the russians wouldnt move!!

GAAH!



MISS YOU!!

2008-09-18 @ 01:03:36
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0