guirlymii(girlyme)

hejsan hoppsan 
har precis kommit hem fran traningen och jag och syster har matat alla djuren.

traningen idag gick faktiskt jattebra och sen pa eftermiddan sa kom Beril:)
hon ar den snallaste personen jag nagonsin traffat och rolig ar hon ocksa:p
fast turkiskan forstar jag mej inte riktigt pa , hon och jill snackade turkiska hela tiden eller snarare tengelska (turkiska+engelska)hah:)

nu pa kvallen sa har jag och bebe stadat HELA mitt rum for pa mandag sa kommer Beril att bo hos oss i nagra veckor sa nagolunda fint maste de juh se ut:D
pa lordag sa ska jag, bebe,Beril och Jordan aka till Curtis memorial pool, jattemysigt!

har ar Beril for nagra ar sen(hon i rott) men nu e hon supersmal:p

 

P.S imorron sa e det fredag vilket innebar, sista dagen jag behover ga upp 4:30 pa MORGONEN:)

 

see yah<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0