beni öp

hallojsan:-)

idag sa fick vi sovmorgon sa jag och bebe vaknade vid 10:00, jatteskoont!!
sen sa satt jag och spelade CRAZY TAXI  i ungefar 2 timmar:D hahah jag vet , men jag blir jatteberoende nar jag val borjar:p

jill kom och hamtade mej och  Beril for vi skulle mota upp Holly, tanten som gor drakter, 
nar vi val kom dit sa fick Beril prova en ASFUL drakt, for att se vilken storlek hon hade, den var svart med asbigga rosa lappar pa den, och FYRA lager av kjol!!!
den satt sa tajt att hon knappt fick av den...

men men, sen sa hamtade Joel och mammsen upp oss och vi akte till Carolines ridskola, akte hem och sen for middag pa Applebee's, vi skulle gatt pa bio och jag beril och bebe skulle sett "The House Bunny" men  det var for sent, sa det blir till helgen:) OCH PA MANDAG BORJAR SKOLAN!!! baaah!!


Beril attackerar Coco..

nan hast pa ridskolan


alskliingar pa Applebee's<33

ehmm.. jag i min egen lilla varld:-)

det var det, pussiluss

see yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0